2016. március 19., szombat

Vacsorára

Ugyanazok a hozzávalók, de két féle étel készült belőle.


Tatárbifstek vagy fasírt a mai vacsora? fasírt


Vettem, fél kiló darált marhahúst a boltban, mert itthon tatárt kértek vacsorára. Valahogy nem volt most kedvem a nyers húshoz, így inkább a fasírt mellett döntöttem.


  • 0,5kg marhahús darálva

  • 1 tojás

  • só, bors, majoranna, pirospaprika

  • stevia ketchup

  • mustár

  • vaj

Ez egészet jól összekevertem és a feléből 4 húspogácsát sütöttem, a másik pedig nyersen fogyasztható volt. A fasírthoz sem kell semmi más csak hús, bár a nagymamáink még mindenféle mást is tettek hozzá (én már nem is tudom az eredeti receptet). tatár


És mit ettünk hozzá?


Hát persze, hogy NoCarb bagettet vagy NoCarb kis zsemlét.


 



Vacsorára

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...