2016. március 18., péntek

Menü

Ilyeneket sWP_20160306_12_17_58_Prozoktam vasárnaponként csinálni.


“Mindenmentes” Zeller-Répa-krémleves pirított magokkal


Valóban, ez tényleg csak zeller és répa.


Így készítettem: a zellert és a répát apró kockákra vágtam, megfőztem, a levet néha pótoltam rajta éWP_20160306_12_20_28_Pros hagytam totál megfőni. Aztán elővettem a botmixeremet és teljesen pépesre turmixoltam. Fűszereztem, egy kis himalája sóval, fehérborssal és szerencsendióval.


A magokat közben egy serpenyőn kókuszzsíron megpirítottam és ezzel kínáltam.


A gyerekek ropival ették.


Édesburgonya héjában, jégsaláta és sajtos baconos csirkemell


A csirkemelleket elfeleztem, egybehagytam és a közepébe szúrtam a kést, utat vágva a sajt hasábnak. Ebbe a vágatba beletoltam a sajt-hasábot és baconba tekertem. Sütőzacskóba helyeztem egymás mellé őket. Az édesburgonyákat lemostam és alufóliába tekerve tettem ugyanabba a WP_20160306_12_40_04_Protepsibe a sütőzacskós csirkék mellé. Egy órát hagytam a sütőben.


Az ebédet 10.30 kor kezdtem el készíteni, minden készült magától. 12.00-kor lehetett teríteni.


Míg a hús sült, gyorsan egy tortát is készítettem, de ezt a következő bejegyzésben olvashatod majd.


 



Menü

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...