2016. március 17., csütörtök

Csoki, ó drága csoki

Nem kell most már szenvedned, mert te már nem ehetsz egy falatnyi édességet sem ebéd után, amikor a legjobban kívánod az édességet.


Több csoki receptem volt már:


Csokimánia


Csoki pralinék fehérjéből


Quest Bar


Szaloncukrok


csoki diétásanEhhez a mostanihoz akartam volna nyuszi formájú szilikont venni, de hát nem volt sehol, úgyhogy most be kell érnetek a macikával.


Recept:


  • 65gr kókuszzsír olvasztva

  • 25gr 22%-os kakaópor

  • 25gr sovány tejpor

  • 15gr protein (amilyet szeretnél)

  • 20gr stevia-eritrit

  • díszítésnek mandula forgács

  • belsejébe a wavel cukormentes étcsokiból egy kocka késsel darabokra vágva

Az egészet összekevertem és szilikon formákba öntöttem. Ha gondolod a könnyebb mértéktartás végett jobb a kis bon-bon készítő szilikon forma.


Én most ebből az adagból kettő macit és kettő téglát gyártottam. Tehát 4 kis tábla csokim lett.


Egy tábla (kb. 40gr) tápértéke: kcal: 214,    fehérje: 7.2gr,    szénhidrát: 4gr,    zsír: 19gr.


 


 


 


 


 


 



Csoki, ó drága csoki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...