2016. április 30., szombat

Anyák napi torta

Nálunk most az anyák napja és a húgom születésnapja közel esik egymáshoz, így mindenképpen – de ha nem lenne semmi, akkor is – tortát viszek magammal vasárnap anyukámhoz.


Az ötletet egyik anyukámmal találtuk ki, aki a férjének készített hasonlót a héten. mirus


A piskóta:


  • 5 kis tojás sárgája

  • 1,5dl koffeinmentes kávé

  • 10gr NoCarb 7x édesítő

  • 50gr Liga laktózmentes margarin olvasztva

  • pici só

  • pici szódabikarbóna

  • rum aroma és vanília örlemény

  • 80gr NoCarb rost sütőmix

  • 5 kis tojás fehérje kemény habbá verve és a végén hozzákeverve

A kibélelt tepsibe öntjük a piskóta tésztáját 170 fokos légkeveréses sütőben 30 perc alatt kész lett.


Ha kihűlt akkor felvágtam sok kis lapos darabra és hagytam kihűlni egész éjjel.


Másnap elkészítettem a krémet:


  • 500gr Aldiban kapható light (zsírszegény) mascarpone krém

  • 200ml 10%-os tejszíntira anyu

  • 10gr NoCarb 7x édesítő

  • 1 dl víz

  • 30gr vaniliás protein

  • vanília örlemény

  • 1 csomag NoCarb vaníliás pudingpor

Ezeket összekevertem és rétegeltem a piskótát a krémmel, míg mindkettő el nem fogyott. Illetve nekem maradt a piskótából, amiből ezeket a pici szivecskéket süti szaggatóval a tetejére tettem dísznek.


Remélem az íze is olyan csodás, mint a külseje.


Boldog Anyák Napját nektek!


 


NoCarb termékek rendelése: www.szenhidratmentesteszta.hu


Protein, és egyéb táplálék-kiegészítők rendelése: www.best-body-nutrition.hu kód az 5% kedvezményedért: mozduljanyu



Anyák napi torta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...