2016. május 31., kedd

Variációk csirkére - cukkinis

Akkor jöjjön az örök kedvenc zöldségünk a cukkini, amiből már olyan sok mindent készítettünk. Cukkinis sütiket, cukkinis palacsintákat, de most nem eszünk édességeket! Ugye te sem?


cukkinis csirkeEzt készítettem most:


Fél kiló csirkemellet felszeleteltem, befűszereztem, sütőpapíros tepsibe helyeztem és rászórtam egy fej csíkokra vágott vöröshagymát. Egy egész cukkinit felkarikáztam és ráhelyeztem, majd erre a 3-4 csík bacont. Betoltam a sütőbe és kb. 40 percig sütöttem. Három felé tudtam osztani és salátával fogyasztottam.


Próbáld ki te is! Gyorsan és egyszerűen kész van!


 



Variációk csirkére - cukkinis

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...