2016. július 4., hétfő

Kókuszgolyó

NoCarb Daramix felhasználásával készült kókuszgolyó! Nagyon finom!


Így készítettem:WP_20160702_18_39_09_Pro[1]


  • 50g zabpehely

  • 1 ek holland kakaópor

  • 1 tk utifűmaghéj

  • 1 tk NoCarb daramix

  • 1 tk NoCarb 7x Édes

  • rumaroma, vanília aroma

A zabpelyhet leöntöttem forró vízzel, hagytam kásásodni, majd a többi hozzávalóval elkevertem. Betettem a hűtőbe fél-egy órára.


Vizes kézzel golyókat formáztam belőle és kókuszreszelékbe hempergettem. Ebből a mennyiségből a képen látható adag jött ki.


Nulla zsíradék, minimális szénhidrát! Fel lehet még tuningolni kakaós vagy vaníliás proteinnel!



Kókuszgolyó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...