2016. július 10., vasárnap

Nyaralás vs. diéta

Hogy oldottam meg a nyaralás alatti diétázást (azaz életmódomat)?


WP_20160706_13_14_46_Pro[1]Csomagolásnál tettem el bőségesen tonhal konzervet, pontosan a saját levében elnevezésű tonhalat, mert a napraforgó olajos, meg a zöldséges, meg a mindenféle feltunningolt verzió már nem jó, nekem legalábbis nem. Jajj, de szigorú vagyok magammal (is). Tettem el három zacskó NoCarb Noodle szélesmetélt tésztát, három zacskó NoCarb Noodle Pudingot, egy doboz tojást, cottage cheeset. Túrót gondoltam a helyi kis boltban biztosan tudok venni, és a zöldségekkel is így voltam. Mivel épp kígyóuborka és lecsó szezon van, biztosan lesz paprika és uborka a boltban. Így is volt. Vittem még magammal kb. 10 egy adagos proteint és egy fél doboz protein pancake-t. Pakoltam egy doboznyi mogyoróvajat (a tescosat szoktam venni). Tettem el azt a nehéz barna rozskenyeret is, ilyen – gondoltam – tutti nincs a boltban. Phototastic-2016_ 07_ 07__6559f7dc-eb3e-4fa9-b570-a9d31b1da387[1]


Szóval a helyi kisközértben vettem még mindehhez túrót és uborkát jó sokat.


Így telt egy hét étkezés terén:


Ébredéskor ittam egy proteint vízzel, átöltöztem, megmosakodtam és elmentem futni. Nagyon szép helyeken jártam. Erről részletesebben később, most elsősorban az étkezésemről írok.


Reggelire általában teljeskiörlésű rozskenyeret cottage cheese-zel, mozarella sajtot, sonkát, paprikát, tojást fogyasztottam futás után.


Tízóraira és uzsira vittem a strandra magammal lesütött protein pancake-t mogyoróvajjal megkenve.


Ebédre a strandbüfében kértem görögsalátát ehhez vittem egy doboz tonhalat, vagy volt saláta grillezett csirkemellfilével, vagy nem kértem semmit, hanem vittem a konzervet a zöldségeimmel és ezt ettem.


Vacsora este NoCarb Noodle mákkal, túróval, cottage cheese-zel, NoCarb puding desszertnek, nassolásként.


Rágcsa: tökmag


Lumia Selfie alkalmazással készítve


Szóval simán kibírtam hideg sör, frissítő fröccs, jégkása, üdítő, fagyi, kukorica és dinnye nélkül. Valaki kérdezte, hogy miért nem lehet görögdinnyét enni, én azért nem eszem, mert szerintem felesleges kalória, nem sorolhatom a folyadék kategóriába, mert van kalória és szénhidráttartalma is. Nekem pedig úgy gondolom kifejezetten kerülnöm kell a gyümölcsöket, mert nincsenek rám jó hatással. Jaaa, egyszer ittam egy zéro colát 😀


Vitaminjaimat sem hagytam otthon, a Cartinormot három hónapig kell szedni kúraszerűen, úgyhogy ezt nem hagyhatom otthon. A króm pedig nálam alap, nem szedek semmiféle zsírégetőt, de a króm kell, hogy az édesség iránti vágyam csökkentse.


Mozgás:


Vasárnap érkeztünk, elmentem este felé körül nézős kocogásra 4,7km lett belőle. Azonnal felfedeztem a nem olyan rég lezajlott balatoni futásokhoz felfestett nyilakat, amik egész héten nagy segítségemre voltak.


Lumia Selfie alkalmazással készítve


Hétfőn reggel mentem futni ébredés után egy proteinnel a pocakomban, ebből lett egy 6km futás. Ezen a napon nem mentem messzire, mert akár hogy is próbáltam, nem találtam meg a kerékpár utat keleti irányba, így elkocogtam a környéken csak úgy céltalanul.


Többször is találkoztam a “Salföld Major 4km” plakáttal, és nagyon megtetszett, mint cél, így elhatároztam, hogy kedden reggel megnézem, hogy hol van ez a Major.


Kedden így is lett, elindultam a kitűzött cél fel és kb. 9km lett oda-vissza a futásom. Felfelé emelkedő volt nagyon sok és autó úton kellett mennem, ennek ellenére gyönyörű táj vett körül, egy élmény volt.


Szerdán nagyon be volt borulva és éjjel esett az eső, így nem mertem messzire menni, csak a környéken kocogtam erre-arra, semmi különös élmény nem volt, 7km lett belőle.


WP_20160709_07_43_20_Pro[1]Gondoltam, hogy ez a célkitűzéses futás nagyon jó dolog, így kerestem egy újabb célt magamnak. Csütörtökre Révfülöpöt céloztam meg.


Csötörtökön nehezen, de megtaláltam az eldugott kerékpárutat és hurrá, már azon tudtam végig futni. Nem volt sok futó, de azért akadt. Ki az az őrült, aki reggel 7-kor már fut a Balatoni Körúton, naná, hogy én. Ez a kocogásom 13km lett.


Oké, váltsunk irányt, most megyek a másik irányba, néztem, hogy milyen városok vannak tőlünk nyugatra. Badacsony nem volt messze, pont elég, hogy meglegyen az aznapi igényem mozgás terén.


Pénteken Badacsony felé vettem az irányt. Gyönyörű hegyek, borászatok, köztük egyik kedvencem a Varga Pincészete, ami mellett elmentem. A környezet megint csak egy külön élmény. Sok emelkedővel tűzdelve 12km lett a mai nap


Lumia Selfie alkalmazással készítve


Szombaton szintén gyönyörű utat találtam magamnak. Szintén egy hírdető tábla került elém Badacsony irányába, és többször is volt valami kismadár az útra festve. A Folly Arborétum jele volt. Ez lett e szombati cél. Naná, hogy emelkedő. Húúú, de még milyen, már csak vonszolni tudtam magam szinte, de felmentem, megérte! Gyönyörű panoráma tárult elém. Visszamentem ugyanezen az úton és tovább kocogtam a kerékpárúton Badacsony irányába. Ahogy kocogtam, újra jött egy Folly Arborétum tábla. Jujj, de jó, itt is fel lehet menni.


Lumia Selfie alkalmazással készítve


Annyira örültem, átmentem és újra felmentem a hegyre! Itt nem volt annyira meredek, végig tudtam kocogni, de azért emelkedett. Innen még szebb volt a látvány! Sajnos ezek a képek nem adják vissza, de ha erre jártok menjetek fel a hegyre! Ez a nap emelkedőkkel, gyönyörködéssel, fotózásokkal együtt volt másfél óra, de “csak” 8,5km


 


Hát ennyit mozogtam és ilyeneket ettem egy hét alatt.


A nap többi részében pihentem, napoztam, fürödtem, olvastam. Nagyon rég volt már, hogy volt időm könyvet olvasni, most egy egész könyvet elolvastam három nap alatt. Kipihentem magam, reszkessetek, mert holnaptól újra edzéseket fogok tartani!


 


A NoCarb Noodle termékeit ITT tudod megrendelni. Jönnek az új termékeik, érdemes figyelni az oldalukat!


A Best Body Nutrition mennyei finom protien pancake porát és különlegesen finom proteinjeit ITT találod. Ha használod rendelésednél a mozduljanyu kuponkódot, akkor 5% kedvezményben részesülsz!


A Goodwill Pharma vitaminjai pedig INNEN vannak rendelve.



Nyaralás vs. diéta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...