2016. július 14., csütörtök

NoCarb palacsinta tortácska

Fogalmam nem volt mi lesz belőle, csak úgy elkezdtem csinálni. Leöblítettem egy zacskó 300g rizsalakú NoCarb Noodle tésztát, hozzátettem három egész közepes tojást, két adagoló kanálnyi vaníliás fehérjeport, vanília kivonatot egy késhegyni sütőport és botmixerrel leturmixoltam. Nem volt elég sűrű, így hozzátettem még 20g NoCarb Rost sütőmixet. Még összekevertem és addig hagytam állni, míg az egy teáskanálnyi kókuszzsír felolvadt a serpenyőben. Egy kisebb merőkanállal tettem két-három plecsnit a sütőre és közepes tűznél lassan sütöttem, míg megfordítható lett. WP_20160714_16_14_57_Pro


Közben míg sültek a palacsinták, elkészítettem két féle krémet.


Az egyikhez használtam egy doboz 180grammos cottage cheeset, 15gramm kókuszreszeléket, 1dl kókusztejet, 1 pici NoCarb konjak lisztet és egy kávéskanál NoCarb 7x édesítőt.


A másik krémhez egy csomag NoCarb kakaós pudingport, egy adagoló kanál vaníliás proteint, egy deci kókusztejet kevertem addig, míg sűrű nem lett, ez pikk-pakk volt.


A kész palacsintákat ezekkel a krémekkel kentem meg. Majd kihülés után hűtőbe tettem.


HoWP_20160714_16_18_17_Prozzávalók összesen:


Nocarb Noodle tészta egy zacskó bármilyen lehet, úgyis turmixolod


3 tojás


20g NoCarb Rost sütőmix


50g vaníliás protein


3g sütőpor


vanília kivonat vagy aromaWP_20160714_16_18_59_Pro


Krémekhez:


180g cheeseland cottage cheese


15g kókuszreszelék


1dl kókusztej


3g konjak liszt


5g 7x Édesítő NoCarb


1csomag NoCarb pudingpor


25g vaníliás protein por


1dl kókusztej


Ez így két adag lesz. Egy adag 500 kcal, 50gramm fehérjével, 15gramm szénhidráttal és 23gramm zsírral. Szerintem tökéletes energia bomba.


Ne sajnáld a kalóriákat, csak egyél minőségi ételeket és jól állítsd be az arányokat!


Nocarb termékek rendelhetőek ITT


Kövess a Facebookon a többi receptért és motivációért!


 


 


 



NoCarb palacsinta tortácska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...