2016. július 29., péntek

Proteines NoCarb pilótakeksz

Tésztája:


  • 50g kókuszolaj

  • 50g vaníliás protein

  • 50g cocomas

  • 2 tojás

  • 80g NoCarb rost sütőmix

Az egészet összegyúrtam, feleztem, az egyik felébe tettem kakaóport. Mindkettőt kinyújtottam, korongokat szaggattam és kisütöttem 200 fokon kb. 15 perc alatt.


Egyébként ugyanebből a tésztából lehet készíteni a proteines NoCarb Cookiesokat is.pilóta keksz diétás


Krém:


  • 50g Wawel diétás étcsoki darabokra törve

  • 30g kókuszolaj

  • ezeket felolvasztottam

  • 35g csokis proteinpor

  • 30g cocomas

Ezt összekevertem, míg a korongok hűltek, addig ez pont annyira sűrűsödött vissza, hogy kenhető lett. A korongokat megkentem, összeillesztettem és hűtőbe tettem egy órára. Ezután ehető, finom, krémes, puha.


Protein rendelés ITT 5% kedvezményedért használd a MOZDULJANYU kuponkódot!


NoCarb termékek rendelése ITT.


 



Proteines NoCarb pilótakeksz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...