2016. július 25., hétfő

Bounty torta nyers, vegán, NoCarb

Detti újra egy évvel idősebb lett 🙂 Ő egy kedves kolleganőm nagy lánya, imádják a bountys dolgokat. Tavaly is készült neki egy bounty torta. Idén valahogy gyorsabban ment a választás. Nyers, vegán torta mellett döntöttünk.


Az alapja:


  • 100 g  kókuszreszelékWP_20160712_17_34_21_Pro

  • 5 tk kakaópor

  • 15g kókuszzsír

  • 100g  mazsola előtte vízben megpuhítva

Ezek közül a mazsolát leturmixoltam, hozzá tettem mindent, ami szükséges és bélelt kerek torta formában ellapítgattam.


Felső réteg


  • 120g darált natúr kesudió

  • 200 g kókuszreszelék

  • 200 ml cocomas

  • 4 ek kókuszzsír

  • 2 tk NoCarb 7x édes

  • 1 zacskó NoCarb vaníliás pudingporWP_20160712_17_36_10_Pro

  • ha szükséges pici víz

A kesudiót mákdarálón daráltam le, majd hozzávalókat összekevertem. A kakaós mazsolás rétegre kanalaztam, ellapítottam.


Tetejére, díszítés:


  • 50g mandula reszelék

  • 20g Wawel étcsoki reszelve

A díszítést már ízlés szerint rád bízom.


NoCarb termékeket ITT tudod megrendelni.



Bounty torta nyers, vegán, NoCarb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...