2016. július 24., vasárnap

Hamburger és party snackek

Minden ugyanabból a tésztából készült:


Egy hamburgerhez és 4 db rudacskához használtam:


  • 105gr NoCarb ZsemlemixWP_20160723_12_46_21_Pro

  • 3 ek. olivaolaj vagy kókuszolaj

  • pici só

  • oreganó

  • 1,5-2dl víz

  • 3gr sütőpor

  • 3gr élesztő (elhagyható)

Ebből készítettem a zsemlét, tehát a harmadából egy szép nagy gombócot formáztam és tányéron lefedve 4percig 700 watton a mikróban elkészítettem.


WP_20160723_13_06_56_ProA maradékot kinyújtottam két sütőpapír között és négy felé vágtam, feltekertem, ebből kettőt salátamagokba hempergettem és mind a négyet 4perc alatt a mikróban elkészítettem.


Hogy mi mindent lehet ebből készíteni, csak rajtad és a fantáziádon múlik. Lehet sajtos zsemle, sajtos rudacska is. Lehet chillis, lehet chia magos, metélőhagymás…


 


A majonézes szósz:WP_20160723_13_12_33_Pro


  • fél paprika,

  • fél piros kápia

  • light sonka szeletek

  • 3 ek 0,1% joghurt

  • 1 ek mustár

  • 2 ek light majonéz

  • 1 kk édesítő

  • pici só, bors

  • 1 gerezd fokhagyma összenyomva

  • fél vöröshagyma csíkokra vágva

  • 1 kicsi répa reszelve

Az egészet összekevertem és a hamburgerbe töltöttem, vagy  a rudacskához tálaltam.


A NoCarb zsemlemixről: Gluténmentes, allergénmentes rostkeverék! Alkalmas sós zsemlék, kiflik készítésére!Összetevők: Gluténmentes növényi rostok: cellulóz, útifűmaghéj, kollagén peptid, alma rost, xantán


ITT rendelhető!


 




Hamburger és party snackek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...