2016. október 16., vasárnap

Laktózmentes full csoki torta

Hozzávalók:


  • 25 dkg rizsliszt

  • 60g karob, vagy kakaópor

  • 6 evőkanál méz

  • 1 tasak sütőpor

  • pici só  wp_20161015_11_23_07_pro

  • 5g NoCarb gumicukorpor

  • 1dl szőlőmagolaj

  • 1 dl cocomas krém

  • 2 dl víz

A tésztát kikevertem és szilikon formában 170 fokon 35-55  percig sütöttem.


Teljesen hagytam kihűlni, majd elkészítettem a kakaóskrémet


 Krém hozzávalói:


  • 1tasak Nocarb kakaós pudingporwp_20161016_13_18_31_pro

  • 15 dkg laktózmentes margarin

  • 1 dl cocomas krém

  • 1 ek NoCarb édesítő

  • 3 dl víz vagy laktózmentes tej (én vízzel csináltam)

A hozzávalókat egy kis edényben összemelegítem, ha kihűlt habverővel habosra kevertem és megkentem vele a félbevágott tortát, a maradékkal pedig kívülről beborítottam.


 


A hozzávalókat a Fittmarket Shop-ban történő regisztrációd után ITT vásárold meg.


 


 



Laktózmentes full csoki torta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...