2016. december 1., csütörtök

Mák tej házilag és sütike

wp_20161130_17_44_01_proMert van nekem egy szuper paleo hugim ezért ő nekem nagy segítség.


Nála láttam egy receptet, gondoltam kipróbálom, így is lett, nem bírtam sokáig.


250g darálatlan mákot vízben áztattam pár órán keresztül, majd sűrű (leveses) szűrőn átszűrtem. Beletettem egy turmixgépbe és öntöttem hozzá annyi vizet, hogy egy liter legyen (kb. 7dl víz). Ezt az egészet maximum fokozaton 4 percig turmixoltam.


Elővettem egy mély edényt, ráhelyeztem a levesszűrőt, ebbe egy konyharuhát (nem elég a gézlap!) és ebbe öntöttem a turmixgép tartalmát. Hagytam csepegni, majd amikor már nem csepegett, akkor csavarni kezdtem a ruhát és jött a tej a szűrőbe.


A maradék mákból süteményt készítettem:


Maradék mákhoz adtam 4 tojást, 60g NoCarb rostmixet, 1 ek. NoCarb édesítőt, 2 ek kókuszolajat, 1 kk szódabikarbónát, és a mák tejből öntöttem hozzá valamennyit, hogy olyan NoCarbos piskóta állaga legyen.


Ezt egy szilikonformába tettem és kb. 1 órán át sütöttem 150 fokon. Szép is és finom is! Cukormentes sárgabaracklekvárral ettem reggelire.



Mák tej házilag és sütike

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...