2017. január 9., hétfő

Diétás fánk sütőben sütve

Hozzávalók:


250g Aldi krémes túró én a 0,2%-os túrót használtam hozzá, de a tejmentes verzióban ugyanennyi TOTU is használható (így is elfogom készíteni)


2 L-es tojás


40g olvasztott kókuszzsír


minimális himalája só (késhegynyi)


70g eritrit


vanília aroma


reszelt citromhéj


10g NoCarb sütőpor


125ml kókusztejben futtatott 18g friss élesztő


135g NoCarb rost sütőmix


Az egészet összegyúrtam, 20 percet pihentettem meleg helyen, majd letépkedtem belőle darabokat, golyókat formáztam belőle és fánksütő tepsibe nyomtam őket, úgy, hogy kilyukadjon a golyó közepe.


wp_20170108_13_35_34_pro


Előmelegített 180 fokos légkeveréses sütőbe tettem 20 percre, félidőnél megfordítottam a tepsit.


Tálalásnál poreritritet használtam illetve NoCarb pudingport kókuszreszelékkel, vagy anyukám féle baracklekvárt raktam mellé.


wp_20170108_14_01_23_pro


A hozzávalókat itt szerezd be: www.nocarbfood.hu


 


 



Diétás fánk sütőben sütve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...