2017. február 20., hétfő

NoCarb proteines kürtöskalács

Hozzávalók:


  • 75+5g NoCarb rostmix (a sodráshoz is kell majd)

  • 20g Tojásfehérje protein (innen:

  • 20g Whey 80 protein (innen:

  • 2db tojás

  • pici fahéj

  • 8g NoCarb sütőpor

  • 0,5dl tej az élesztőhöz

  • 7g friss élesztő

  • 6 tk. eritrit

  • 30g NoCarb vaníliás muffinpor

  • 0,5 dl Cuisine coconut tejszín

A hozzávalókat összegyúrtam, majd kisebb darabokat szaggattam és hosszú kígyókat sodortam belőle. Ezeket rátekertem egy beolajozott fém hengerre, sütőpapíros tepsibe helyeztem. Bekentem tojással és 15 perc alatt készre sütöttem.  A fém rudakat még melegen kitoltam a kalácsokból és poreritritbe hempergettem őket.


WP_20170218_15_47_55_Pro    WP_20170218_15_48_26_Pro


WP_20170218_15_48_05_Pro    WP_20170218_16_09_50_Pro


A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!

 A Ye Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!

A Best-Body-Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 5% kedvezményt kaphatsz!

A Fittmarket-Shopba kérlek itt regisztrálj, nézz körül és vásárolj kedvedre NoCarb termékeket, gluténmentes, cukormentes, laktózmentes, paleo élelmiszereket!


NoCarb proteines kürtöskalács

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...