2014. március 28., péntek

Az én Ma Baker energia szeletem

Az eredeti receptet itt a Fitbuilder oldalán találtam, ahol egyébként sok finomság van még ezen kívül.

Szóval az én módosított verzióm:



Hozzávalók
3 banán (pici vízzel turmixolva)
100 g zabpehely 
50 g kókuszliszt
25 g darált mandula 
25g darált tökmag
25g darált mogyoró 
50 g vaníliás fehérje por
fahéj
édesítő
(ezenkívül tehetsz még bele aszalt gyümölcsöt és bármilyen más magokat is)

Elkészítés
Egy nagy tálban összekevertem a száraz anyagokat, hozzá öntöttem a banánpépet, összekevertem. Szilikon formában (20x30cm) 160 fokon 25 perc alatt sütöttem meg. 

Nem vártam meg míg kihűl!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...