2014. április 19., szombat

Az első kangoo élményem leírhatatlan

Nagy változások történtek a fitnesz teremben: van szolárium, új helyre került a szauna, kibontottak egy fél falat... Mi is van a fal mögött?! Egy nagy tükrös terem, ahol újra csoportos órák lesznek tartva.

Hamarosan ki is került az órarend és az első KANGOO nyílt óra plakátja már ott virított az öltözőben!
 
Egész véletlenül múlt héten szombaton a Duna-parton láttunk egy futót, akin kangoo cipő volt, nagyon tetszett a gyerekeknek. Arra gondoltam, hogy elhozom őket a kangoo nyílt órára.

Szombat reggel lévén ébreszteni kellett őket fél 9-kor, hogy el tudjunk indulni időben. A fitnesz terembe érve Timivel megbeszéltük, hogy a gyerekek kipróbálják a kangoo cipőben való ugrálást, mert ha tetszik nekik, akkor szívesen hoznám őket edzésre is. Kaptunk cipőt és beindult a zene.
Én nem húztam nyuszi talpat, mert biztos pontként álltam a két gyerekem között, akik egyébként nagyon biztonságosan ugráltak a cipőben.

A kisebbik hamar feladta, kijelentette, hogy azért nem ugrál tovább, mert nem veszem meg neki a cipőt. A nagyobbik fiam (Matyi, 7 és fél éves) az óra felét végig pattogta, a koreográfia nagy részét követte is. Nagyon büszke vagyok rá! Mivel a kicsi már csak ücsörgött, így felhúztam a cipőt én is és felvettem a ritmust.


Hihetetlenül jó dolog, nem is tudom leírni, azt a hangulatot, azt az érzést, amit az egész óra adott!
Nagyon szeretnék máskor is elmenni, és remélem sokan lesztek ti is, akik jöttök és kipróbáljátok!
A lábszáramon csurgott a víz, közben nem volt megterhelő, nem olyan, mintha elmennél futni egy órát, annál sokkal-sokkal jobb! Én már nem is akarok futó cipőt! 



Kangoo óra Timivel hétfőn 18.00-kor és szerdán 19.00 órakor a VIDfit Sportcentrumban Szadán. Gyerekeknek pedig hétfőn 17.00 órakor.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...