2014. május 13., kedd

...ha már kimaradt a reggelim

Nagyon ritkán fordul elő velem, hogy nem készülök fel előző este arra, hogy másnap mit fogok reggelizni. Így volt ez tegnap is! 


Reggel az egész család reggelije az asztalon volt, a kávém kész, a fehérje turmixom kész, de nem volt ötletem. Kivételesen úgy döntöttem, hogy a  mai reggelim rövidre zárva csak egy kávés fehérje lesz.

Ezt követően irány a fitnesz terem, ahol rögtön 40 perc intervall taposással kezdtem a napom. Edzés után 5g glutamint fogyasztottam, majd 20 perc múlva egy zöld almát.

Délelőtt megtartottam az edzéseket. Ebéd délben a fitbalance étrendből "Margaréta pulyka óvári sajttal és grill zöldségekkel" 494kcal, fehérje 41gr, szénhidrát 33gr. Utána fél órát ejtőztem a masszázs fotelben, volt még egy személyi edzésem, majd egy gyors hát-bicepsz edzés után turmix, hazaérkezéskor makrélás, orda sajtos zöldsaláta.

Délután 6 körül eszem egy túrót kókusszal és joghurttal, majd este 9 körül egy kazein (vagy a túró másik fele).

Remélem ti sem felejtitek el, hogy a reggeli az egyik legfontosabb étkezésünk, kivéve, ha zsírégetés céljából kardió tevékenységgel kezded a napod. Ebben az esetben a csak fehérje és nulla szénhidrát fogyasztása megengedett, azonban aminosav pótlása szükséges, ami a gyorsan felszívódó fehérje turmixban és egyéb étrend-kiegészítőkben (pl. Glutamin, BCAA) megtalálható.

Ezen kívül pedig a lefekvés előtti étkezésről se feledkezz meg, az anyagcseréd felgyorsítása érdekében étkezz 3 óránként, naponta 5-6 alkalommal, kis adagokat, akár este 21-22 óra körül is. Késő este a lassú felszívódású fehérje megfelelő a szervezetnek, ez a túró és a kazein turmix. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...