2014. július 5., szombat

Tiramisu

A brownie után a tiramisu a másik kedvencem, ezért kénytelen voltam kitalálni egy diétás verziót erre is.

Természetesen ebből is elkészítettem az eredeti receptet a család nem diétázó családtagjainak, majd szántam időt magamra is és csináltam egy diétás verziót.

Jöhet a recept?




Tésztája, azaz a "piskóta" rész:

A./ verzió
3 tojás
30gr kókuszliszt
1ek nescafé (sima hétköznapi nescafé)
1 pici szódabikarbóna
rumaroma és édesítő ízlés szerint
Az egészet összekevered és mehet a sütőpapíros sütőbe 15x25cm, ahol tűpróbáig sütjük. Ha kész kifordítjuk és kockákra vagdossuk. Gyorsan kész lesz!

B./ verzió (full diétás - én ezt csináltam, mert marad tojásfehérjém)
3 tojásfehérje kemény habbá verve
1 zacskó nocarb noodle tészta turmixolva
2 adag protein (60gr)
1ek nescafé
pici szódabikarbóna
rumaroma
Ebbe édesítőt már nem kell tenni a protein édes íze miatt.
Mehet a sütőpapíros sütőbe és ki kell sütni.

Figyelem! Egyik sem lesz igazi babapiskóta állagú. A fehérjés tényleg nem lesz semmilyen állagú sem, azonban a végeredmény nagyon finom lesz.

Jöhet a krémes része.
250 gr, azaz két doboz Philadelphia sajtkrém (én a light-os verziót szeretem)
1 adag vaníliás protein
1 egész tojás
vanília aroma és édesítő ízlés szerint (kóstolgasd!)
Ezeket jó krémesre géppel kikeverjük és amíg nincs kész a "piskóta" addig hűtőbe lehet tenni.

Ha kihűlt a tészta, akkor lehet tetszőleges formákra vágni és simán felkockáztam és kis tégelyekbe rakosgattam, majd rá a krém és végül a holland kakaópor.

Íme a végeredmény:
a full diétás tiramisu

4 adagot csináltam belőle. Egy adag 225 kcal, fehérje: 26gr, szénhidrát 6gr, zsír 10gr

A kókuszlisztes verzió tápanyag tartalma, ha 4 adagra osztod ezt is, akkor a következőként alakul: 235kcal, fehérje 19gr, szénhidrát 7gr, zsír 14gr.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...