2015. június 14., vasárnap

10. nap - tegnap esküvőn voltam

Sziasztok! 



A tegnapi bejegyzést remélem mindenki olvasta és tudja, hogy ma már mit kell ennie.

Én tegnap egy esküvőn voltam, ahol számomra is kedvező volt a menü.

Roston sült csirkemellet ettem párolt zöldségekkel, savanyúságokkal. Később pedig grill füstölt sajtot zöldsalátával. Előéltelnek egy-egy falatnyi mozarella-paradicsom volt. Tatár és libamájpástétom. Természetesen a finom újházy tyúkhús leves sem maradt el. 



Ma reggel 5 órányi alvás után kivitte a kutyus dolgát végezni, és azt éreztem a levegőben, hogy nekem most futnom kell. Annyira imádom a reggeli friss levegő illatát, a madarak csicsergését, a házak ablakából a friss kávé illatát. Így cipőt húztam és kocogtam egy kellemeset a csendben.


Utána egy nagy adag protein turmixot ittam... és már itt ülök, nektek írok.

Azonban erre a hétre elköszönök, ma már a pihenésé a nap. Holnap délután folytatom.

Szép hétvégét és jó pihenést nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...