2015. június 15., hétfő

Sonkatekercs light

Tegnapi vacsorára sonkatekercset készítettem. 

Nem szeretem a light kifejezést, mert sokszor becsapós. Ez egyébként 99%-ban az alacsony zsírtartalomra utal a boltban kapható élelmiszereknél, sokszor cukrot tartalmaznak, ezért mindig meg kell nézni az összetevőket! 

Az esti túrót dobtam fel egy kis sonkával és paprikával, juhtúróval.



Az alap egy körözött-szerű krém:


125gr túró
100gr juhtúró
1 ek. joghurt
újhagyma zöldszára
fűszerek, pirospaprika, kömény, bors, himalája só

Ezt villával összekevertem, és a sonkákra kentem, tekertem. Mivel még maradt egy kis krém, így két darab kisebb paprikának kivettem a belsejét és kanállal beletöltöttem. Ezt még délben megcsináltam, és betettem a hűtőszekrénybe, majd csak vacsora időben vettem elő és szeleteltem fel.

Én kígyóuborkát ettem hozzá, apa pedig két darab wasa fibre ropogós kenyeret.


A hosszútávon tartható diéták közül én a második verziót választottam, így ma magas napom volt.

Reggelim: 50gr zabpehely, 30gr protein, forróvízzel, kávé mandula tejjel
Tízóraim: cheeseland cottage cheese egy doboz, 3 db natúr puffasztott rizs
Ebédem: patiszon főzelék, gyros marha csíkokkal 3db wasa fibre ropogós kenyérrel (edzés utáni étkezés)
Uzsonnám: 100gr pirított csirkemell csíkok fél kígyóuborka
Vacsorám: 150gr marharagu, párolt zöldhüvelyű zöldbabbal
Ha még lefekvés előtt éhes leszek, akkor egy turmixot fogok inni.

Patiszon főzelék:
500gr patiszont himalája sóval, szárított kaporlevéllel, fehérbor ecettel megfőztem, kézi botmixerrel pürésítettem, egy evőkanál kefírt tettem hozzá és egy evőkanál útifűmaghéjjal sürítettem. 

Turmixszal együtt 1500kcal, fehérje/szénhidrát/zsír gramm: 180/100/30  arányok: 50%/30%/20%

Edzésem ma:
Váll - mell edzés + 20 perc intervall lépcsőzőgép.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...