2015. június 6., szombat

10 napos diéta kihívás - 2. napja és a zablepény

A 10 napos diéta kihívásba  a reggeli okozza a legnagyobb nehézséget a többségnek.


Fahéjas, glutaminos zabkása

Én ugyan édesszájú vagyok, tehát én megvagyok az alaprecepttel, mely szerint:
30gr zabpehely
1dl forró víz
10gr kókuszreszelék
5 tojásfehérje főzve, összetörve, hozzákeverve
pici fahéj és glutaminnal megszórva.



Aki a sós és meleg ételt szereti reggel, annak itt egy verzió:
30gr zabpehely
4 tojásfehérjével és egy egész tojással elkeverve, hogy megszívja magát
pici fűszerezés
lassú tűznél kókuszzsíron ki lehet sütni.

Jó étvágyat!  

Így vittem a strandra a 10. 13, 16 órai étkezésemet
Én maradok ma is a fahéjas verziónál. Aztán pakolok és irány a strand.

17:00 megjöttünk, gyönyörűen kibírta a husim és az ubim a szuper hűtőtáskában a napot, pontosan három óránként meg is ettem az adagomat. Eközben ellenálltam a fiúk két-két szendvicsének és pizzájának. Délelőtt egy finom kávét ittam, mindenmentesen.

Nem vagyok éhes, mivel már 4 liter folyadékot elfogyasztottam, ami ilyen melegben nem is volt nehéz.

Remélem ti is jól bírjátok!

Kidolgoztam a 11. naptól a következő étrendet, ami ennél sokkal változatosabb, de nem is ilyen egyszerű. A bevásárló listát és az étrendet pénteken közzéteszem, addig tartsatok ki!

Ne feledkezzetek meg a zsírokról, hiszen most azt esszük a szénhidrát helyet, a zsírok biztosítják az energiát ezekben a napokban! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...