2015. június 12., péntek

10 napos diéta kihívás - 8. nap

Aki már a 8. napot is betartotta, annak mindenképpen jár egy óriási pacsi! Megértem, ha most már, simán palacsintát olvasol a pacsi helyett! 

Lepd meg magad egy reggeli palacsintával holnap reggel, a 9. napon!

Ugye mindenki bevásárolt bőségesen a hasznos szénhidrát forrásokból és eltervezte, hogy melyik diétát fogja a továbbiakban csinálni?

Nem könnyű választani, de azt gondolom, hogy rá fogtok érezni, melyik a legjobb számotokra. A diétákat hosszútávon is tudjátok tartani. Könnyű variálni az ételeket.

Ma elvittem a gyerekeket a mamához, mert elmennek vele egy hétre Balatonra. Nagyon fárasztó tanév van mögöttük. Domán most volt utoljára oviban, reggel mosolygósan és boldogan ébredt, büszkén mondta, hogy ma van az utolsó napom az oviban. Matyi pedig már hetek óta nagyon kimerült volt, az utolsó két hétben megmutatta a tanár néninek, hogy azért ő is egy huligán.

Délután megbeszélésen voltam, de mivel szépen itthon hagytam a dobozomat, kénytelen voltam enni valami ételt. Egy zöldfűszeres csirkemellet ettem párolt zöldséggel. Isteni finom volt!

Még egy saláta vár rám este itthon, aztán holnap a 9. nap és este esküvőre megyünk, így nekem szombaton este véget ér a diéta. A 10. napon, vasárnap már mindenki eheti, sőt egye is a magas szénhidrátos napot!







Zöldfűszeres csirkemell párolt zöldséggel

zöldségek:
pritaminpaprika,
répa,
padlizsán,
cukkini,
vöröshagyma

csirkemell
olivaolaj

fűszerek: kakukkfű, rozmaring, petrezselyem, fokhagyma, metélőhagyma

A zöldségeket szeleteljük, a csirkét pedig olivaolajba forgatjuk és fűszerezzük. 8-10 alatt kisütjük, Mellette pedig a zöldségek pirulhatnak.

Próbáld ki te is holnap! Nagyon jól fog esni!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...