2015. június 5., péntek

10 napos kihívás - 1. nap

Sziasztok!

6:30 A reggelim előtt megittam a szokásos egy egész citromom levét, majd a családnak elkészítettem a reggelit. 
6:50 Amit én ettem, az keménykedés szerinti 1. étkezés: 30gr zabpehely forró vízzel leöntve, 10 gr kókuszreszelék, egy csipet fahéj, egy kis kanálnyi eritrit, kávé feketén és 125gr tojásfehérje.

8:00 vitaminok: Cvitamin, CaMg, Multivitamin


9:50 azt hiszem letelt a 3 órám, .... még 10 perc van az órámból, addig kibírom. 2. étkezés fél kígyóuborka, csirkével és 7szem mandula.

11:10 indulás bevásárolni a hétvégéhez szükséges élelmiszereket. A család két napos strandolást tervez.,.. nekik a szendvicsekhez valókat vásároltam, magamnak pedig a lista szerint.
Jégsaláta, rukkola, csirkemell, tojásfehérje, kígyóuborka, zöldtea.

12:30 már az oviban... menjünk-menjünk, mert hús és tojás van a kocsiban, ki kell pakolnom a hűtőbe.

12:50 otthon, kipakolás és újra enni, pedig nem is vagyok éhes. De ha csak akkor ennék, amikor éhes vagyok, akkor nem fogyna el az étel és nem lenne elég energia, valamint valószínűleg, este felfalnám a hűtőszekrényt. Már megittam 1,5 liter vizet és 1 liter BCAA italt.

Ebédelés a 3. étkezés. Tegnapról maradt két kis rózsányi brokkoli, így azt még mellé dobtam.
13:20 nagyobbik fiacskám is végre itthon, egyedül jött a suliból és egy kis csokornyi virággal állított haza. Imádom!  Közben kiteregettem és beáztattam a zöldteámat, melyből már 7decit meg is ittam.

14:00 indulás a zeneiskolai bemutatóra gyerekekkel.

15:40 végre újra itthon. uzsi melegítés...
Nem is értem, hogy miért tettem be a mikróba a csirkét uborkával együtt.... kicsit sok volt a séta a melegben. A fiúk bringával mentek és jöttek, én gyalogoltam.

16:00 Zöldtea 5dl evés előtt, aztán jöhet a meleg kígyóubi közvetlen a mikróból, hehe.

Most jön a neheze... ilyenkor jön a mélypont a legtöbb embernél. De mi kitaláljuk, hogy miként lehet túlélni. Elfoglaljuk magunkat! Csirke feldarabolás és befűszerezése és be a hűtőbe, amíg mi teszünk-veszünk. Felmegyünk a padlásra pakolni, ezt nagyon imádják a gyerekek, az sem érdekli őket, hogy fullasztó meleg van, én szaunázásként élem meg a helyzetet. Eztuán a teraszt letakarítjuk, összepakoljuk holnapra a strandos cuccokat. Gyerekeknek fagyi adagolás, hiszen elfáradtak ők is a sok pakolásban, majd fent játszanak a szobájukban.
17:40 Vacsora készítés a fiúknak  (le sem írom, hogy mi lesz!). Az én holnapi dobozaim összekészítése. Csirke a serpenyőben, a "fiúskaja" lábosban, ubi szeletel, saláta megmarkol dobozok sorbarakása és csak pakolom. 
18:40 kész vagyok! 
19:00 Vacsora és egy újabb adag ubi +  csirkemell. Most figyelek, és kiveszem a husit külön melegíteni.

Fürdetés, esti mozizás a fiúkkal. Ők a szokásos popcornt kérik, tökmagot és szotyit rágcsálnak, én már semmit, még elkortyolgatok egy finom gyümölcsteát és megyünk aludni 21:00

Ha tovább fennmaradnék, akkor 22:00 órakor újra ennék... 

Mikor egyek utoljára bejegyzésem holnapra van időzítve.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...