2015. július 23., csütörtök

Császármorzsa vacsorára

Diétázol te is? Én is, tehát odafigyelek arra, hogy mikor mit mennyit eszem.

Ebbe az odafigyelébe nem fér bele a retro császármorzsa. Pedig biztos te is emlékszel rá, hogy milyen sokszor állt édesanyád, vagy nagymamád a tűzhelynél és tologatta a tésztát a serpenyőben. Milyen jó illata volt?!

Engem nem érdekel a 40 fok! Császármorzsát akarok!

Életemet megkértem szerezzen hozzá lekvárt, a többit pedig bízza rám!
Délután edzés előtt lereszeltem a cukkinit és hagytam, hogy levet engedjen. Edzésről hazatérve este fél 7-kor álltam neki a császármorzsa készítésnek. Tehát ez még este 6 után is ehető. Nagyon jó illata volt, meg is feledkeztünk a melegről, nem számított, hogy a tészta tologatása közben leég a karom. És az íze... próbáld ki te is!



Hozzávalók két adaghoz:

300gr cukkini lereszelve
3 tojás
40gr lenmagliszt 
20gr kókuszzsír olvasztva
ici pici só
eritrit ízlés szerint

A cukkinit hámozás után lereszeljük, hogy azt a palacsintánál is tettük, ici picit sózzuk, majd hagyjuk fél órát állni, hogy levet eresszen. Alaposan kinyomkodjuk, hozzátesszük a tojást, a lisztet, a zsírt és az eritritet, lehet esetleg fahéjjal is bolondítani, kézimixerrel homogenizáljuk. Serpenyőben tologatva megsütjük. Nekem úgy volt jó, hogy felét tettem a serpenyőbe alaposan pirítottam, majd jöhet a második adag. Kényelmesebben elfért, jobban átsült.


Tetejére megtévesztésként porcukor helyett glutamint szórtam és egy evőkanálnyit tettem a DW kajszibarack lekvárból.


Egy adag  tápértéke (glutamin és lekvár nélkül): 313kalória, fehérje: 20gr, szénhidrát 6gr, zsír: 22gr a szénhidrát nagyrészt rost. A lekvár vagy a gyümölcs mértékétől függ, hogy ezek az értékek merre változnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...