2015. július 24., péntek

NoCarb sütőmixből kakaós csiga

Kaptam egy levelet a NoCarbtól. "Szia! Megy egy csomag, légy szíves csinálj belőle valamit...."
NoCarb rost sütőmixet kaptam, ezt kell róla tudni:
Gluténmentes, allergénmentes 100% rostkeverék, gyakorlatilag felszívódó szénhidrát nélkül! Alkalmas piskóták, péksütemények ekészítésére!
A NoCarb Sütőlisztnek 95-97 g emészthetetlen rost tartalma van, zsír<1g, fehérje<1 g, szénhidrát<2g / 100g mix.
Energia tartalom ~17 Kcal. forrás: NoCarb Noodle


Tényleg ezeréve nem ettem kakaóscsigát, de most! Nagyon vártam a csomagot... aztán a napot, hogy legyen időm kakaóscsigát gyártani.

Ma már túlvagyok egy kókuzstortán, egy lenmagos zsemlén, a cukkinis lángos elő van készítve, de közben nem bírtam ki, hogy ne csináljam meg a csigáimat.

Ez valami csúcs finom! Arról nem beszélve, hogy full diéta, nem hogy reggelire, de vacsorára simán ehető!

Hozzávalók:

40 gr NoCarb rost sütőmix
1 tojás
2 evőkanálnyi extra szűz kókuszolaj
0,5dl víz
1 evőkanál stevia
pici só
3gr sütőpor
3gr élesztő




A tésztához valókat összegyúrtam, majd picit pihentettem a melegen. Kicsit lazult a tészta, de ezt a rostot nem keleszti meg az élesztő, viszont az állagán javít.



Két sütőpapír közé tettem a tésztát és kinyújtottam.

Megkentem pici extra szűz kókuszolajjal és 1:2 arányú kakaó-eritrit keverékkel. Feltekertem a sütőpapírral együtt és hűtőbe tettem fél órára. Ez alatt a sütőt előmelegítettem 170 fokra.





A kakaósrudat tetszőleges vastagságú csigákra vágjuk és a sütőpapíros tepsiben 20 perc alatt készre sütjük. A tetejét megkenhetjük tojássárgájával.

100gr tápértéke: 174kcal, fehérje 5gr, szénhidrát 5gr, zsír, 14,5gr


Legközelebb pizzát vagy pizzás csigát fogok csinálni, és tervezem a tofukrémes piskótát is. Ha ezekről nem szeretnél lemaradni, akkor figyeld a bejegyzéseimet a facebookon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...