2015. július 25., szombat

NoCarb rost sütőmixes sütemény

Nem bírok magammal, annyira jó ez a rost sütőmix, hogy hihetetlen. Szinte ugyanúgy viselkedik, mint a hagyományos liszt.

Az alap piskóta receptem:
1 tojás
10gr NoCarb rost sütőmix
15gr protein 
1 fél kávéskanálnyi sütőpor
10gr kókuszreszelék
20ml mandulatej

A későbbiekben ebből a mennyiségből fogok kiindulni. Ebből csináltam egy olyat, mint a múltkori 10 perces reggelim, tehát összekevertem és mikróba tettem 600Watton 1:30-ra, aztán kivettem kicsit átmozgattam, és visszatettem még 1:00-ra. Kiborítottam a köralakú tálból, majd levágtam a köralak széleit, hogy szép kis kockát kapjak. Ezt félbe vágtam, majd egy teáskanálnyi sárgabarack lekvárral megkentem. A tetejére pedig kókuszvajat és karob port kevertem ki és csurgattam rá.

Ez valami mennyei! 

Értékek: az egész adagra 110gr = 210 kcal, fehérje 20,6gr, szénhidrát 3,8gr, zsír 13gr

A fotón ennek az adagnak a fele látható.  A maradékból tiramisut fogok csinálni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...