2015. július 22., szerda

NoCarb Kókusztorta sütés nélkül

Ezt a tortát abból az alkalomból készítettem, hogy 2000-en lettünk a Facebook oldalon.

Alapja:

17gr aszalt sárgabarack
27gr darált mandula (aldi)
10gr kókuszreszelék (aldi)
17gr extra szűz kókuszolaj (DM)
1gr 24% kakóvaj tartalmú kakaópor
2 ek. eritrit

A barackot forróvízben áztattam kb. fél órát, majd aprítógépben összedaráltam a vízzel (0,5dl). Kiszedtem az aprítóból egy tálba és hozzátettem a többi összetevőt, majd erős kézmozdulatokkal kikevertem. Ez kb. egy 18 cm-es csatos tortaforma aljába kiváló mennyiség (én most 4 nagy muffint csináltam belőle). Ebbe a formába belenyomkodjuk és betesszük a mélyhűtőbe, míg a krémet kikeverjük hozzá.

Krémhez:

20gr kókuszreszelék
60gr alpro kókusztejszín vagy cocomas
30gr krémes túró
125gr (fél zacsi) NoCarb rizsszem tészta leöblítve, citromos vízzel
7gr zselatin pici langyos vízzel kikeverve
2 ek. eritrit, ha édesebbet szeretnél, akkor mehet több, nekem elég volt.

A krémhez valókat összekeverjük, majd a tortaalapra kanalazzuk.
Mehet vissza hűtőbe, ahol megdermed.

Opcióként csoki mehet a tetejére. Kókuszzsír és kakaópor, eritrittel.

Egy darab nagy muffin 91gr tápértéke (szerintem, ha tortának csinálod, akkor 8 felé vágva ennek pont a fele)

Muffinra 91gr / 169 kcal, fehérje: 5g, szénhidrát 4gr, zsír 14gr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...