2015. július 26., vasárnap

NoCarb császármorzsa

A reggeli amerikai palacsintánál csak a fél adag tésztát használtam el, A másik felébe tettem egy kis vanília aromát, eltettem és délután császármorzsát készítettem belőle.

Serpenyőbe öntöttem és elkezdtem tologatni, hogy morzsálódjon. 

Ez lett belőle:

NoCarb császárnorzsa baracklekvárral


Tápértékeket és az összetevőket az amerikai palacsintánál találjátok! Azaz mindössze 2,7gr szénhidrát tartalom lekvár nélkül. A cukormentes baracklekvár készülhet úgy is, hogy egy egész sárgabarackot megpucolsz, bedobod a mikróba kicsit rámelegítesz és villával összenyomkodod, majd ráteszed a császármorzsádra, vagy a NoCarb süteményedbe. 

A tészához valókat a NoCarb Noodle oldalán tudjátok megrendelni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...