2015. augusztus 7., péntek

Töltött kistasi-nasik



Hozzávalók:

125gr zsírszegény túró és a meggle lightot használtam
60gr lenmaglisztet és
60gr búzsasikért tettem hozzá
12 dkg vajat nagy lyukú reszelőn lereszeltem
1 evőkanál himalája sót és 3g sütőport tettem hozzá és kézzel összegyúrtam.

Alufóliába csomagolva egy egész napot a hűtőben hagytam.

 
Kinyújtottam és téglalap alakokat vágtam belőle, majd mindegyikre tettem ezt-azt. Tudod, amit éppen találtam.

Az egyik zöldfűszeres Philadelphia sajtkrémes spenótos, a másik kolbászos chilis füstölt sajtos lett. Úgy különböztettem meg, hogy amikor a tepsibe tettem, lekentem tojássárgájával és különböző magokat tettem a tetejére.

 A fitnesz teremben már látatlanban adtak le rendelést ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...