2015. október 18., vasárnap

NoCarb CH1,3 édesen is finom

A tegnapi húsos tésztázás után jöjjön a mai édes tészta tesztelés.

A ma használt tészta: Angyalhaj CH1,3
Ugyanazt az elvet követtem, mint tegnap, mely szerint:

1. turmixolni
2. forró vízben pár csepp citromlével áztatni
3. forró vízben pár csepp citromlével áztatni és megsütni

Az első verzióból csináltam a NoCarb tejbegrízt, amihez ha rizsszemet használom, akkor még turmixolás sem kell, mert azzal a legfinomabb. A receptet korábban már megosztottam itt.


 
 

A második verzióra darált diót tettem és a karamellás zéró szirupot, amit köszönök Szandikámnak, aki haza látogatott Angliából és nem feledkezett meg édesszájú ex-edzőjéről sem. Köszönöm!

A harmadiknál pedig stíriai metéltet készítettem, túróval, tojással, proteinnel kevertem össze, sütöttem fél órát, majd a tojásfehérje habot tetejére téve, vissza a sütőbe barnulásig és kész.

Az eredmény:
Nálam mindhárom az első helyen végzett!
 
Csináld meg te is a tesztet, és írj véleményt a tésztáról!  Ajándékcsomagot nyerhetsz 10.000 Ft értékben, mindenképpen jól jön majd a karácsonyi sütés-főzésnél neked is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...