2015. október 17., szombat

NoCarb Noodle CH1,3

Megjött az ígért csomag, az új tészta, az újított verzió, ami ugyan 1,3gr / 100gr szénhidráttartalommal bír, de hát ki érdekel ez az ennél sokkal magasabb, ámdediétás tésztákkal szemben (38gr/100gr).
 
A tészta alap tulajdonságai, az előző hagyományos nullás NoCarb tésztához képest:

1. Állagában – ez egy lágyabb, európai ízléshez közelebb álló változat!
2. Összetevőkben – az állag változás eléréséhez minimális mennyiségű rizslisztet tettünk hozzá!
3. Tápanyag mennységben:
• Energia: 49,33 KJ / 12,00 Kcal
• Fehérje: 0,13 g
• Zsír: 0,03 g
o Ebből telített zsírsavak: < 0,01 g
• Szénhidrát: 1,30 g
o Ebből keményítő: 1,14 g
• Élelmi rost: 3,00 g
• Nátrium: 0,01 g
4. Egy csomag nettó 300 g tésztát tartalmaz, így garantáltan elegendő 2 személynek / 2 adagnak.
 
Saját véleményem:
Három ételt készítettem belőle:
 
1. Fasírt: ehhez turmixoltam a tésztát
2. Bolognai tészta: ehhez öblítettem forró vízzel a tésztát és hagytam ázni a forró vízben pár percet
3. Csőben sült húsos tészta: ehhez öblítettem, áztattam, sütőben sütöttem a tésztát
 
Mindhárom természetesen dobogós helyezést ért el.
 
Harmadik lett a bolognai tészta (2.), ennél simán ettem a tésztát, ha van rajta megfelelő mennyiségű hús, szósz és esetleg sajt, akkor finom és inkább a feltétet érzed, nem is a tésztát. Nem jön ki annyira a "rágóssága", mint az első nullás tésztánál, kicsit olaszosan félig főtt tészta érzetét kelti.
 
Második helyezést érte el a fasírt (1.), ami talán már az én receptem hiányossága, de kicsit széthullott a fasírt, amikor kész lett, ettől függetlenül még ki fogom próbálni a turmixolós verziót másképp is. De itt elsősorban az lenne a cél, hogy turmixolás nélkül legyen egy olyan tészta, ami könnyen rágható és mindenkinek nagyon ízlik. Remélem egyre többen vagyunk így és a célunk érdekében szívesen fogyasztjuk a NoCarb tésztákat. Itt nem tudok a rághatóságával kapcsolatban megjegyzést írni, mert szinte nem is volt érezhető.
 
Első helyen végzett a csőben sült tészta (3.). Valószínűleg itt a tészta az áztatás és plusz szószban sütést követően olyan jól átvette a szósz ízét, hogy már nem is éreztem, hogy "rágós" a tészta.
 
Egyébként akár hogy is van, életmentő ez a tészta diétában!
 
Hamarosan jönnek az édes-tészta verziók is. Ami nekem biztosan még ezeknél is jobban fognak ízleni. Kövessetek a Facebookon is!
 
Facebookon itt követheted a NoCarb Noodle -t.
Sok-sok receptet kapsz, ha feliratkozol a hírlevelükre itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...