2015. október 11., vasárnap

NoCarb pizza

Hírlevél jött és én sütni kezdtem.
Persze a kapott recept nálam megint "csak" alap volt.

Ahogy én csináltam egy személyes, egy adagos pizza

20gr sütőmix
1 tojás
pici sütőpor
himalája só
oregano
reszelt parmezán sajt
pici langyos víz

Sütőpapíros pizza sütő lapra kentem kb. fél cm vastagságba és 20 perc alatt pirulásig sütöttem.
Kivettem, majd rákentem a kedvenc spenótos csirkémet és megint egy kis reszelt parmezán mehet a tetejére. Vissza a sütőbe és akkor vettem ki, amikor a sajt aranysárga színű lett.

Nagyon finom ebéd volt.

Spenótos csirke
100gr csirke csíkokra vágva, serpenyőben lepirítva
100gr spenótpüré
2 gerezd fokhagyma szétnyomva
2 ek. natúr cottage cheese
ezt az utóbbi három hozzávalót összeforralom és kész is van.

A NoCarb recepthozó hírlevélre itt tudsz feliratkozni: www.szenhidratmentesteszta.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...