2015. november 25., szerda

Csomagom jött - MYPROTEIN

A héten kaptam egy újabb dobozt, a MYPROTEIN-től.

Tesztelés következik.
Jó szokásomhoz híven nem fogom lerendezni őket egy szimpla tesztelős dumával és egy bejegyzéssel. Néhány dolgot kipróbálok.

Elsőként a várva várt VITAFIBER kerül tesztelésre, mert az fincsi édességek alapja lehet.
Nem csak a kedvenc QuestBar szeletet tudom vele édesíteni, hanem már készítettem is belőle császármorzsát. He-he :) csúcs finom lett.


Recept:

1 nagy tojás
20gr MyProtein VitaFiber
30gr MyProtein fehércsokis protein por
30gr kókuszliszt
5gr sütőpor
pici víz, hogy kb. palacsinta tészta állagú legyen.

Az egészet jól összekevertem villával is ment, nem kellett hozzá mixer. Beleöntöttem egy nagy, kókuszolajos serpenyőbe és tologatás indul.

Feketedik a tészta, de ne ijedj meg, ezek a fajta édesítők ilyenek.

Egy evőkanál diétás baracklekvárt tettem rá.
Nyami finomság lett belőle!


Köszi MYPROTEIN!
...folyt.köv...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...