2015. december 18., péntek

Karácsonyi gesztenyés alagút

Nem maradhat el a gesztenye karácsonykor sem. A Paleo konyha újságban láttam egy szép gesztenyés tekercset, ezt alakítottam át NoCarbos gesztenyés alagúttá.


Hozzávalók:


Piskótához:


  • 200 g cukkini reszelve

  • 30 g NoCarb sütőmix

  • 10 g kakaópor

  • 1 tojásgesztenyés alagút1

  • 40 g eritrit

  • fahéj, szegfűszeg, gyömbér (mézeskalácsfűszer keverék)

  • 10 g kókuszzsír olvasztva

  • fél zacsi sütőpor

  • kevés víz

Összekevertem és megsütöttem egy közepes tepsiben 180 fokon 20 perc alatt. Még melegen feltekertem a sütőpapírral együtt és konyharuhába tekerve hagytam kihűlni. Amikor már teljesen kihűlt, akkor jön a krém.


Krémhez:


  • 250gr cukrozatlan natúr gesztenyepüré

  • 1 tk NoCarb konjak liszt

  • 3 ek eritrit

  • rum aroma

  • 50gr puha vaj

  • 1,5 dl 30%-os tejszín

Az egészet összekevertem és megkentem vele a piskótát. Feltekertem és a maradék krémmel a külső részt is befedtem.


 



Karácsonyi gesztenyés alagút

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...