2016. január 11., hétfő

Diétás bukta NoCarb rostmixből

Drága Nagymamám volt, aki gyerekkoromban rengeteg barackos buktát készített nekünk vasárnaponként. De már nem tudom megmondani, hogy mikor ettem utoljára barackízes buktát. Hát most megcsináltam a ditétás buktát!


Hozzávalók:nocarb bukta1


  • 90gr NoCarb rostmix

  • 1dl mandulatej langyosan

  • 6gr porélesztő a langyos tejbe

  • 6gr sütőpor a rostmixbe

  • eritrit 50gr

  • 1 tojás

  • 40gr olvasztott vaj

  • 70gr natúr joghurt

Tetejére: 1 felvert tojás és egy marék darált dió.


A fentieket összegyúrtam, pihentettem, majd kinyújtottam. 8 felé vágtam és mindegyik közepébe egy-egy teáskanálnyi dia-wellness kajszibarack lekvárt tettem. Bebugyoláltam a cukormentes kis bagyukat, ahogy apukámtól láttam, jó szorosan egymás mellé tettem egy tepsibe. Megkentem felvert tojással és a tetejét egy pici darált dióval szórtam meg.


nocarb bukta3A tepsit alufóliával befedtem és 170 fokon alsó-felső sütéssel, légkeveréssel sütöttem kb. 30-40 percig. Levettem a fóliát és feljebb tettem a sütőben, felső sütésre kapcsoltam 200 fokra. Míg megpirult a teteje (kb. 10 perc) hagytam még bent.


Tápérték 1db-ra:   kcal: 55.62, fehérje: 2.35gr, szénhidrát: 2.91gr, zsír: 3.68gr


 



Diétás bukta NoCarb rostmixből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...