2016. január 12., kedd

Quest bar szelet megint másképp

Azt kell tudnod a Quest Bar szeletről, hogy az egyik legalacsonyabb cukor és szénhidráttartalmú protein szelet. Isteni finom! Kevés helyen lehet kapni, és megkérik az árát! Sokan csináltak már home-made-questbart. Most végre nekem is sikerült!


A Myprotein jóvoltából jutottam hozzá a vitafiber-hez: VitaFiber egy nagymértékben oldható élelmi rost, ami genetikailag nem módosított (GMO mentes) kukoricakeményítőből készül. A VitaFiber egy 91% rosttartalmú izomalto-oligoszaharid, így nagyszerű a napi rostbevitel növelésére.


Eddig nagyon sokat kellett kísérleteznem, hogy sikerüljön, de végre most nagyon jó lett az arány.


20gr kókuszzsírt olvasztottam meg, hozzátettem 30gr protein port és 45gr vitafiber port. Összekevertem. Folpackkal bélelt edénykébe tettem és a hűtőben vártam meg, míg elfogyasztom.


Tápértéke: kcal: 353.8, fehérje: 21.4,  szénhidrát: 2.98, zsír: 20.24


A szomorú annyi a történetben, hogy pont elfogyott, mire rájöttem a tökéletes arányokra, és nem rendeltem újra :(


 



Quest bar szelet megint másképp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...