2016. január 13., szerda

Nincs lehetetlen!

Újra kering a neten Michelle Lewin egy fotója, melyben jól látszik a teste változása.


michelle lewinEgyik ismerősöm is kiposztolta, hogy akkor ő elszánt. Majd a hozzászólásokban ilyesmiket olvasni:


Idézek név nélkül:


“…kellett egy plasztikai sebész is…”


“a harmadiknál már akkora luk van csaj combjai között, mint a Macskafogóban a patkánycsajsziknak”


“én lusta vagyok … túlzásokba nem esnék”


“ez nagyon sok munka és lemondás”


Nekem ez nem megy….”


 


Nem kell mindenkinek így kinéznie. Elég lenne, ha a te szinteden, a te életkörülményeidet figyelembe véve lennél jobb ma, mint tegnap voltál. Szedd össze magad és holnap még több legyél!


Ne, mond, hogy nem megy! Kezd el és juss el addig, ami neked, hozzád képest, a helyzetedhez képest, a lehetőségeidhez képest a maximum! Nem kell mindenkinek fitness modellnek lennie, nem kell mindenkinek kockás has, nem kell mindenkinek plasztikai mell.


Szerintem, kifogásokat lehet keresni, sőt azokat nem is kell keresni, mert adják magukat! Ne hivatkozz ilyenre. Tegyél érte! Ne utánozz le senkit, ne akarj olyan lenni, mint ő! DE TE tegyél azért, hogy TE több, szebb és jobb legyél holnap, mint ma!


motivacio


Én így csináltam, olvasd el itt: http://mozduljanyu.hu/index.php/rolam/


A négy, azaz négy év munkáját itt olvashatod el: http://mozduljanyu.hu/index.php/2015/11/27/en-igy-csinaltam/


 


 



Nincs lehetetlen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...