2016. január 13., szerda

Light kakaós csiga NoCarb

Az eredeti ötletet a Bio Tech USA HU Facebook oldalán találtam.


Ezt alakítottam át NoCarb rostmixre.


Ez lett a receptem. Hozzávalók:


  • 1 doboz, azaz 250gr Milfina 0,2%-os túró (ez nem szemcsés!)

  • 90gr NoCarb sütőmix

  • 20gr szőlőmagolaj

  • 20gr olvasztott vaj

  • 1dl langyos mandulatej nocarb kakaós csiga muffin

  • 6g sütőpor a rostba

  • 6g élesztő a langyos tejbe

  • eritrit 30gr

  • vanília kivonat

Töltelék:


  • 30gr csokis protein

  • 2 ek holland kakaópor

  • 20gr  olvasztott vaj

  • 10gr eritrit

A tésztát összegyúrtam, kinyújtottam, megtöltöttem és feltekertem. Hűtőben pihentettem összetekert állapotában kb. fél órát, majd 12 felé vágtam és muffin sütőbe tettem. Lekentem felvert tojással és kb. 15-20 percre 170 fokos sütőbe tettem, míg megpirul a teteje.


Tápérték, 1db:     kcal: 66.61     fehérje: 5.66     szénhidrát: 1.45     zsír: 4.15


nocarb kakaós csiga muffin 3


 



Light kakaós csiga NoCarb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...