2016. január 23., szombat

NoCarb 1,3CH kókuszos pohárkrém

Bemutatom nektek új kedvencemet a NoCarb tarhonyát!


Na, ez, amiről nem lehet szavakban leírni. Bármennyire is kéri tőlem a NoCarb, hogy mondjam el véleményem erről az új formáról.


Képtelen vagyok! Egyébként teliszájjal nem beszélünk! Hmmmmm, nyammm és csak ez az a két “szó”, amit ismételni tudok! Csak ilyet kérek mindenhez!



nocarb tarhonya

A nullás tésztából is nagy kedvencem volt a rizs forma, de vajon az 1,3CH NoCarb Noodle tészták közül is ez lesz a kedvencem? Kiderül, hamarosan, mert még egy forma tesztelésre vár. Meglátjuk legyőzi-e a tarhonyát.


Az új NoCarb Noodle tésztaformák tesztelése során a tarhonyát próbáltam.


Kétfelé osztottam a zacskót. Az egyik felét hagyományosan zöldséges tarhonyás húsként kóstoltam. Ezt nagyon gyorsan bekanalaztam, annyiradeannyirafinom!


A másik feléből pedig pohárkrémet készítettem. Ezt sem bántam meg, mert még este lefekvés előtt ezt is beletömtem a pocimba.

Alsó fehér réteg:


  • 1 ek. mascarpone

  • 1 ek. cocomas

  • 1 ek. kókuszreszelék

  • 1kk. stevia-eritrit

  • 10gr vaníliás protein nocarb tarhonya

Középre jött a NoCarb Noodle 1,3CH rizs vagy tarhonya, még nem is tudom mi a “hivatalos” neve.


Felső barna réteg:


  • 1 ek. mascarpone

  • 1 ek. mogyoróvaj

  • 1 tk. kakaópor

  • 1 kk. stevia-eritrit

  • 10gr tiramisu protein

A tetejét pedig kókuszreszelékkel szórtam meg.



NoCarb 1,3CH kókuszos pohárkrém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...