2016. január 6., szerda

Pörkölt NoCarb tésztával diétásan

Tudod, tervezz előre!


Nekem már a holnapi menüm készült el. Holnap alacsony szénhidrátos napom lesz, de szeretek  finomakat enni. Nézd mit készítettem:


Így készül a diétás pörkölt NoCarb tésztával:


1 csomag NoCarb Noodle szélesmetélt tésztát leöblítesz forró vízzel. Én úgy szoktam, hogy kiöntöm a zacsijában lévő vizet, majd egy tálba teszem és forró vizet öntök rá, hagyom ázni, míg megfőzöm az ételt.


1 közepes fej vöröshagymát vékonyra szelek és egy evőkanálnyi olíva olajon, vagy kókuszzsíron megpárolom. Fél kiló sovány sertés karajt csíkokra vágtam. A hagymára teszek egy kis himalája sót, borsot és három teáskanálnyi pirospaprikát. Pici vízzel felöntöm, nehogy leégjen a paprika. Jöhet a husi. Kicsit lepirítom, pótolom a vizet és hagyom megpuhulni. (kb. 1 órát el van kislángon fedő alatt) Néha ránézek, a vizet pótolom.


A tésztát leszűröm, a pörkölthöz teszem és összekeverem.


Máris kész az akár vacsorára is ehető diétás, alacsony szénhidrát tartalmú pörkölt. Az egész adag 953 kcal, melyből fehérje: 112gr, szénhidrát 21gr, zsír 42gr. Ezt én három adagra osztom el. A számolásban a kaloriabazis.hu oldal segít.


Tehát első lépés: Megrendeled a NoCarb tésztát a www.szenhidratmentesteszta.hu oldalon.


pörkölt tésztával



Pörkölt NoCarb tésztával diétásan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...