2016. január 31., vasárnap

Vasárnapi süti

Nem bírtam ki, mikor ma délelőtt megláttam Mojzeske sütijét, hogy ne csináljak én is valami fantasztikusat.


A tészta így készült:


  • 90gr NoCarb sütőmix

  • 2 tojás

  • fél zacsi sütőpor

  • 50gr stevia-eritrit

  • vanília aroma / kakaópor

  • 40gr kókuszzsír olvasztvakockás

A folyamatot leírom, remélem nem megy el a kedved az egésztől :)


Szóval a begyúrt tésztát három felé vettem, az egyikbe tettem kakaóport is.


Kinyújtottam a két fehéret és a barnát is. Egy fehéret és egy barnát csíkokra vágtam, majd egymásra tettem őket váltva. Közben tojássárgájával kenegettem őket. A végén ezt a kockás csíkot egy kinyújtott fehérbe tekertem és vágtam fel. Lásd a képet, hátha segít.


A csigát pedig úgy készítettem, hogy a barnát és a fehéret egymásra tettem, feltekertem és felkarikáztam. Ezek után tettem a sütőpapírra 150 fokon sütöttem 20-30 percig.


 


 


 


 



Vasárnapi süti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...