2016. február 15., hétfő

Az a pici titok

Előszó: JÓ ANYA VAGY! Akkor is, ha ma nem tudtad kezelni dühödet! Akkor is, ha szalad a lakás, majd holnap rendet raksz! Akkor is, ha olykor úgy érzed, feladod! Én is szoktam így érezni! Nem kell tökéletesnek lenned, csak jobbnak, mint tegnap voltál! A gyermeked szeret és te is őt! Kell ennél több?!


Ilyen, és ehhez hasonló leveleket is szoktam kapni:


Elárulod, hogy mi a foglalkozásod? Azok a táplálékkiegészítők amiket fogyasztasz nem 100 ft, és a NoCarb, konjacliszt stb, alapanyagok is nagyon drágák, és mi a titkod, mi az a jól fizető munkahely, ami által ezt a világot magad köré tudtad építeni gyerkőc mellett, úgy hogy Őt is el kell látnod? Csak mindig érdekel ez a pici titok.


Az a pici titok, nem olyan nagy titok, természetesen, nincs álca, nincs álszentkedés, teljesen magam vagyok és ezt is megosztom veletek.


elotteutanaAz egészet immáron 4 és fél éve kezdtem el. Itt olvashattad el a részleteket. Amikor a kisebbik fiam 3 éves volt, akkor határoztam el magam. A 40. születésnapomra, azaz 2015. áprilisára tűztem ki a célt és létrehoztam, megcsináltam. NoCarb nélkül. Akkor még nem ismertem a terméket. Ha elolvasod a 4 év anyagát, hogy mit ettem, mit csináltam, mikor edzettem, akkor jól láthatod, hogy igen van egy szuper férjem, aki mindig mindenben segített. Sose keresett az átlag felett, sose volt saját vállalkozása, most sincs. Most is egy átlagos munkahelye van. Középszinten élünk. Egy autóval, az is 10 éves, nem új. A házunk is kicsi, nem nagy világi, nem panorámás, nem medencés, nem fitnesztermes. Nincs ebben semmi különös. Tényleg nincs takarítónőnk, nincs bébiszitterünk, mert nem költünk ilyesmire. Nem veszünk extra márkás, új ruhákat se a gyerekeknek, se magunknak. Megnézem, hogy a boltban melyik élelmiszer, fogyóeszköz, illatszer, vegyszer mennyibe kerül és az olcsóbbat veszem meg. Mindenen spórolunk, a lámpákon, a fűtésen, mindenen, nem veszünk üdítő italt, csak szörpi van itthon, ha jön valami vendég gyerek, akkor tudjanak egy szörpit inni. Miután a gyerek lába növekszik és a cipő kicsi lesz egyhamar és úgyis kikopik mire kinövi, tehát nem kell a Nike cipő ötször annyiért. A gyerekek sose voltak utolsók az oviban, és sose voltak a legelsők, mindig mi mentünk értük időben. Minden este együtt vacsorázunk és minden reggel együtt reggelizünk. A lakásban rend és tisztaság van. Szóval én tényleg csak élem a hétköznapi nő, anya életét.


A NoCarb fedezett fel engem. Tulajdonképpen nem szeretnék butaságot írni, de olyan viszont reklám van köztünk. Támogatnak én pedig sütök, sütök, sütök. Hozom a vevőket. Ezért kapom cserébe a rostmixet. Tőlük rólam: ” azért kezdtünk el veled együttműködni – mert eredményeid voltak és sikeresen és hitelesen csináltad a dolgod – és büszkék vagyunk rád nagyon”


biotechusaA táplálékkiegészítők? Mindig nézni kell az akciókat. Ezért nem is tudok olyan kérdésekre válaszolni, hogy melyiket használom. Nekem egyetlen egytől nem puffad a hasam, azaz az iso whey zero. Ezt veszem bioboltban, semmi extra kedvezmény nincs. Be kell osztani. Nem kell éjjel-nappal ezt inni.  (Egyébként 20 adag kb. 4000 Ft, tehát 200Ft/adag). A zsírégetők, az aminosavak nem fontosak az első időben, nem használtam semmi ilyesmit akkor, amikor lekezdtem, később persze már igen. A zsírégetőt a fotózásra készüléskor használtam, az aminosavak közül is az olcsóbbat, az íz nélkülit veszem meg, mert az a gazdaságos. A képen látható csomag csupa-csupa akciós termék, némelyikből még ma is van, mert nem ettem meg, nem ittam meg. A húst a hentesnél, a zöldséget pedig a sarki zöldségesnél veszem meg. Ugyanúgy, mint bárki más. Egyszer kiszámoltam, hogy mennyibe kerül a napi menüm, a napi 5-6 étkezésem. Kb. 2000Ft-ra jött ki. Nem sok, főleg, hogy minőségi ételt eszem és nem vajas kiflit, nem iszom kólát, csapvizet iszom naponta 4-5 litert, este egy bögre gyümölcsteát. Megeszem naponta egy fél citromot, egy centi gyömbért, fél kiló húst (700Ft) fél fej jégsalátát (200Ft), fél kiló zöldséget (400Ft) egy cottage cheeset (200 Ft) és egy turmix (200Ft), három tojást maximum (150Ft) zabpelyhet (50Ft) Ez tényleg nem sok! Hetente egyszer, kétszer sütök NoCarb sütőmixszel sütiket, elhasználok ilyenkor 150gr sütőmixet kb. (800Ft) ebből egy szelet sütit veszel a cukiban, ráadásul nem is jó! Én viszont ebből két tepsi süteményt sütök meg és nekünk és vendégeknek, a családnak is jut belőle. Szóval? Akkor tényleg drága ez az élet? A NoCarb tésztát sem eszem mindennap, egy zacskó két tányérnyi étel, ami így egy tányérral 250 Ft-ra jön ki, de úgy jól laksz vele, mint más fél kiló nokedlivel, amitől újra éhes lesz két óra múlva, te viszont nem leszel éhes a NoCarb Noodle-tól.


2011_2014_02Egyedülálló anyaként, háromműszakban valóban nem tudtam volna végig csinálni, ha mégis, nem tudnám így csinálni, nem tudnám nektek ezt most megírni, mert blogom sem lenne. Meg kell dolgozni érte! Nem könnyű, hidd el! Van, hogy én is sírok, van, hogy én is kiborulok, van, hogy fáradt vagyok…. De mi is csak évente egyszer megyünk nyaralni. Viszont szeretem a gyerekeimet, szeretem a férjemet, ők is szeretnek engem, csend és béke van itthon (kivéve, ha épp ordítok a szénhidrátmegvonástól).  Én is megfürdetem a fiaimat és mellettük ülve alszom el este, majd ébredek fel arra, hogy elzsibbadt a lábam és átbandukolok a hálószobába.


Nekem is van munkaidőm, csak több részből tevődik össze. Én akkor is szoktam dolgozni, amikor te edzésen van, azonban én akkor vagyok edzésen, amikor te dolgozol. Én akkor főzök, amikor te még bevásárolsz, én viszont akkor megyek vásárolni, amikor te otthon főzöl. Fogalmam sincs miről szól épp most a Barátok Közt, mert tíz éve nem néztem. Nem ismerem Szulejmánt és ezen a két sorozaton kívül nem is tudom mi megy még a TV-ben. Nem néztem az Euróvíziós Dalfesztivált, mert akkor én épp dolgoztam a gép előtt. Írtam, tanultam, olvastam, hogy legyen miről írnom neked és többieknek, akiknek erőt adok és motiválom őket, hogy csinálják! És most is itt ülök és neked írok, mert te olvasol, mert tőlem kapod az erőt, a motivációt, mert ha én megcsináltam, te is meg fogod tudni tenni! Ezt el kell dönteni, akarni kell!


A hétvégén írtam egy riportot. Nagyon gyorsan megkapta a kérdező a válaszaimat. Megkérdezte, hogy ezt hogy csináltam. Ez volt a válaszom: Az a pici titok: tudok vakon, tíz ujjal gépelni… így egy ilyen bejegyzést megírni nem sok idő nekem.


További cikkek, amik még a témához kapcsolódnak és már régebben írtam, ezeket is olvasd el:


Nekem tényleg nincs sportmúltam


Szerencsés vagyok!


 



Az a pici titok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...