2016. február 16., kedd

Chia magos reggelizős

Pohárkrém-mánia 2. része


 


Egy újabb zabpehely alapú, de ez kicsit más.


Előző nap 1dl kókusztejbe tettem 15gr vaníliás proteint és 2 ek chia magot. Éjszakára békén hagytam a hűtőszekrényben.


Másnap állítottam össze a következőképpen:


Most a pohár aljába tettem 45gr zabpelyhet és leöntöttem forró vízzel, hagytam, hogy beszívja és kihűljön, tettem rá néhány szem kiolvasztott meggyet, gyönyörű, ahol a leve lefolyt a zabpehelyre. Erre kanalaztam rá a chia magos protein krémet, majd végül egy evőkanálnyi NoCarb kakaós pudingporból készült pudingot tettem.


Hozzávalók 1 adaghoz:


  • 45 gr zabpehely annyi víz, amennyi ellepi

  • 15gr protein por (nálam vaníliás)

  • 1dl kókusztej

  • 2 ek. chia mag

  • pár szem meggy, vagy más gyümölcs

  • NoCarb puding por vízzel keverve és melegítve (a legjobb maradékból)

Laktató reggeli vagy elvihető tízóraira magaddal.



Chia magos reggelizős

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...