2016. február 18., csütörtök

Proteines sajttorta

Már nagyon rég csináltam sajttortát, de eljött újra az ideje. Láttam valahol egy fotót, nagyon szép volt, sötét volt a torta alja és világos a teteje. Kicsit más, mint a hagyományos sajttorta, így én is ezt az összeállítást kísérleteztem most ki.


Az alja, amit most nem kellett külön megsütni: proteines sajttorta 2


  • 2 tojás

  • 100gr cukormentes étcsoki, nálam stevia cavalier dark

  • 60gr kókuszolaj olvasztva

  • 40gr NoCarb rost sütőmix

  • pici sütőpor (kb. 6gr)

  • 2 ek. kakaópor

  • 4 evőkanálnyi víz

  • 30gr édesítő (stevia, eritrit keveréke)

Ezeket kikevertem és egy sütőpapíros tepsi alján kentem el. A tepsim mérete 25x 35cm. Kerek formában a 18 vagy 22 centis lenne jó.


A krém, amit a sötét csokis rétegre közvetlenül rákanalaztam: proteines sajttorta 3


  • 200gr mascarpone light (Aldi)

  • 200gr Bakony zsírszegény túró

  • 20gr NoCarb konjak liszt

  • 50gr vaníliás protein por (biotech iso whey zero)

  • 2 tojás

  • 30gr édesítő

Ezeket kikevertem, rákanalaztam és 180 fokos sütőben (nem használtam légkeverést!) 40 percig sütöttem. A sütő aljára egy vízzel teli tepsit tettem. Nem égett meg a teteje, de ha neked el kezdene nagyon barnulni, akkor takard le. Nem száradt ki. Várd meg míg kihűl. Egy kocka csokit reszeltem a tetejére.


 



Proteines sajttorta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...