2016. február 28., vasárnap

NoCarb kenyér

A múlthéten kétszer életmódtanácsadást és NoCarb termék-kostolót tartottam a veresegyházi Biokikötő Boltban. A keddi napon az egyik kóstolható finomság a NoCarb kenyér volt.


Vajjal és magkrémmel kentem meg.


A magkrémet így készítettem:


Kávé- (vagy mák-) darálóba tettem szezám-, napraforgó- és lenmagot. Daráltam amíg teljesen porállagú lett. Nem mertem tovább, mert féltem, hogy leég a daráló motorja. Kikanalaztam és olvasztott kókuszzsírt tettem hozzá. Fűszerként himalája sót és fekete borsot használtam. Nagyon finom, kenhető krém lett belőle.


A NoCarb kenyér receptje pedig, most az eredeti:

125 g NoCarb Rost sütőmix

210 g tojás (ez nálunk 5 kicsi tojás volt)

7g élesztő minimális tejben és épphogy cukorral futtatva

70 g olvasztott kókuszolaj

75 g langyos víz

1 csomag sütőpor

Só (nálunk egy csapott mokkáskanál Himalája só -a só mennyisége nagyban függ az ízlésünktől)


nocarb kenyérAz élesztőt futtatjuk, majd az összes hozzávalóval jól összegyúrjuk.

Cipócskát formázunk belőle, sütőpapírra rakjuk, tetejét bevagdossuk és sütőzacskóba tesszük, melyet jól lezárunk, hogy a sütés során a gőz ne szökjön ki.

A sütőt akkor kapcsolombe 200 fokra, amikor beteszem a kenyeret és 1 órát hagyom bent. Végig zacsiban sütöm. A végén ha akarom még levehetem a sütőzacskót és piríthatom a tetetjét, de nekem mindig pont jó lesz így.


Vacsorámhoz pritaminpaprikába túrót töltöttem és ezzel a kenyérrel ettem meg. Jó étvágyat!



NoCarb kenyér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...