2016. február 29., hétfő

NoCarb Noodle mákos kocka

A keddi életmódtanácsadás és NoCarb termékcsalád ismertetőn mákos-habos kocka formájában lehetett kóstolni a fettuchini tésztát.


A tésztát leöblítés és 1-2 perces forróvízben való főzést követően leszűrtem.


Egy zacskó (300gr) tésztához 1 nagy tojást (vagy 2 kicsit) ütöttem és kb. 60gr darált mákot szórtam rá. Édesítéshez a stevia-eritrit kombinációt használtam 2:1 arányban a mákkal.  Pici citromhéjat szórtam még rá és az egészet összekevertem. Egy sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem, majd fél órát sütöttem 180 fokon. Addig 3 tojásfehérjét kemény habbá vertem és a sütőből kivéve a tésztát ráöntöttem. Visszatettem, míg a tojásfehérje megbarnult.


Kockákra vágva lehet tálalni.


 



NoCarb Noodle mákos kocka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...