2016. február 4., csütörtök

Protein desszert

Az alábbi finomságot, akár este 6 után is megeheted. Azt ugye tudod, hogy nem támogatom az este 6 után már nem eszünk, mert diétázunk, vagy az edzés este volt és nem ettem utána már semmit akciókat?! Ilyet hallani sem akarok, ugyanúgy, mint a reggel csak bedobtam egy kávét és elindultam okosságról is meg van a véleményem.


Szóval nézzük, mit eszik egy édességmániás anya, aki egyébként nem szeretne hízni (zsírt!).


Hozzávalók 2 adaghoz, azaz, 6 darabhoz:protein palacsinta nocarb


  • 40gr NoCarb sütőmix

  • 3 kicsi, vagy 2 nagy tojás

  • 6gr sütőpor

  • 5gr kakaópor

  • 10gr stevia-eritrit

  • 10gr kókuszzsír olvasztva

  • folyadék: bubis víz és mandulatej összesen kb. 2,5dl

A hozzávalókat összekevertem és a meleg serpenyőre plecsniket tettem, melyeket nedves palacsinta fordító lapáttal ellapítgattam.


Amikor kisültek, akkor az alábbi túrókrémmel kentem meg:


  • 100gr túró

  • 2 ek. görög joghurt

  • 2 ek. kókuszreszelék

  • 2 ek. kókuszos proteinpor

  • 1 ek. stevia-eritrit

  • pici kókusztej, hogy krémes legyen

Akár este is ehető, lefekvés előtt, hiszen szénhidráttartalma elenyésző, azonban a magas protein tartalma és a hasznos zsírok biztosítják a fehérje lassú felszívódását.


Nagy örömöm, hogy a gyerekek imádták. Domán (7) cukormentes nutellával betolt 3db-ot belőle. Matyi (9) pedig a másik 3db-ot szintén nutellával. Mi most a Cavalier cukormentes belga csokikrémet használjuk. Fogalmuk nem volt róla, hogy mit ettek, de jó volt látni, hogy mindketten maradék nélkül megették vacsorára.

 



Protein desszert

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...