2016. március 30., szerda

Balázs kiosztotta a celebnőket - szerintem!

„Az emberek azzá válnak, aminek hiszik magukat. Ha azt mondogatja, mit nem tud megtenni, akkor a végén tényleg nem lesz rá képes rá. Ellenkező esetben, ha hiszem, hogy valamit meg tudok tenni, akkor megtalálom a megvalósítás módját, még ha az elején nincs is meg hozzá a képességem.”  (Mahatma Gandhi)


Ma olvastam, mostanra már biztos ti is olvastátok a cikket, ami itt találtok, de a bejegyzésemben úgyis idézek belőle.


Teljesen igaza van! – ez biztos, és most elmondom én is, hogy mit gondolok, éreztem-e azt, amit ti éreztek, milyen gyerekes anyaként ezt végig csinálni.


“…….-nál is bírom amikor azt mondja: fogadd el magad, tehát nagyon jó, meg szép minden…”


Van egy olyan mondás, hogy a “pénz boldogít”. Tényleg! Őt lehet! Engem nem igazán! És téged sem, mindaddig, míg nem vagy magaddal megelégedve. Mondja ezt ő, aki már elfogadta magát, de miért nem gondol bele a Te életedbe, a Te helyzetedbe?


Sokszor fordult meg a fejemben az elmúlt 5 év alatt, hogy kéne egy takarítónő, kéne egy bébiszitter. De a takarítónőt megmagyaráztam magamnak, hogy tuttira nem lennék elégedett, a bébiszitter meg olyan izé, én anyatigrisként nem adnám a gyerekeimet. De nem akartam soha a terhességem után azonnal jó nő lenni. Tudtam, hogy most nem abban az életszakaszban vagyok, tudtam értékrendet tenni, és tudtam, hogy a gyerekek fontosabbak, nem tudtam megvalósítani. Próbáltam, de nem ment, ezt majd elolvashatod (lsd.: lent linkek)


“Amikor beleállsz, amikor vásárolsz, gyereket nevelsz, viszed a háztartást, takarítasz, fölszedsz néhány kilót és nem úgy nézel ki, ahogy azt elvárod magadtól, akkor azért sokkal nehezebb azzal szembesülni, hogy fogadd el magad…”


Jajj, ne is mondd! Ez tényleg szörnyű, amikor le van büfizve a nadrágod, a polód, de nincs időd átvenni, mert tényleg nincs rá időd, főleg, ha van egy pici és mellé egy kicsi. Nekem 23 hónapra született a kistesó. Ez a normális korkülönbség, nem tudom, de most már túlvagyunk a nehezén. A nagyobbik nem volt szobatiszta, nem beszélt és még önálló evéssel is küzdött. Kicsit ilyen lustán fejlődő típus volt, de aztán két év alatt összenőttek és hurrá már szobatiszták, beszélnek, és esznek is kismalac módjára. Van, akinek ikrei születnek, na neki minden elismerésem! Egyébként jár hozzám edzésre olyan anyuka, akinek nagy lánya lakhelytől 20km-re járt iskolába, kicsije még nem ovis, és ikrekkel volt várandós! Heti kétszer jött hozzám edzésre a hetedik hónapig. És járt hozzám olyan anyuka is, akinek kicsije másfél évesen totyogott a tornateremben és tenisz labdákkal játszott, míg ő pocakban a kisebbikkel zsámolyra lépegetett. Megoldották!


“…napi 8 órában minden nő el tudná magát fogadni, csak nincs lehetősége, nincs egzisztenciája, hogy ezt megtegye, nem tud elmenni 3-szor, 4-szer edzeni a héten, és igenis baja van önmagával. Baromi könnyű mondani valamit, hogy közben a ráfordított idő nem életszerű…”


Így van! Most lehet, mondani, hogy én is fitnesz teremben dolgozom. Igen, de nem ott kezdtem! Mindenkiről tudom, hogy dolgozik, hogy van háztartása, hogy van gyereke, ja és igen, a többségnek van férje! És milyen mázli, ha akad egy apuka, aki elvárja, hogy anya jó nővé váljon seccperc alatt a szülés után. Kedves apukák! Ez nem így megy! Ha te szeretnél mielőbb jó nőt látni magad mellett, akkor kapd össze magad! Tedd meg, hogy hazaérsz hetente 2-szer 18 óra előtt, és nem csak esti puszira! Így anya el tud menni egy órát mozogni és lesz ideje fodrászra, sőt talán még egy körmös is belefér majd idejébe,a  gyantáról nem is beszélve! Azt is megköszönnénk, ha a hétvégéből egy fél napot, nem is olyan sok, legyél 120%-on apa. Hisz az a kis gyermek neked is köszönhető, és egész héten anyával van, alig látja, alig hallja apát. Upsz! Anyukák, újabb lehetőség elmenni egy kicsit mozogni, a bevásárlást hozzákalkuláljuk, mert gyerek  nélkül a bevásárlás maga a menyország! Köszönjük! És akkor itt jöhet újra az, hogy anya! Anya! Te pedig legyél már talpra esett, mondd meg neki, hogy bocsi, köszi, hogy megjöttél időben, akkor én pattanok a futócipőmbe és kocogok egy fél órát! Ez csak fél óra!!!!


Aztán jöhet megint az Anya! Aki kapja össze magát és akár babakocsival is lekezdhet futni napközben. Meg milyen jó a család, mert apa bringázik a nagyobbik gyerekkel a csomagtartón, anya pedig kocog a kisebbikkel a babakocsiban! Hurrá! Ez egy jó program! Mert ilyenek is vannak, sokan! Nálunk már egy egész babakocsival futó csapat alakult!


Oké-oké! Vegyük a dolgozós anyukát, akinek 16 órakor a suli előtt kell állnia, pedig 4-ig tart a munkaidő. Nekik szoktam mondani azt, hogy értelek én, hogy nincs rá időd, DE, ha igazán akarsz valamit, akkor fel fogsz kelni fél órával korábban! Mi az nekünk?! Este időben ágyba zuhanás, nincs TV bámulás! Reggel 5-kor kelés. Youtube csatornán valami 20 perces Tabata edzés! Tökéletes!!! Nem is kell más! Aztán egy finom protein shake, zuhany, reggeli, kávé és jöhet a család!


Mivel nem akarsz fitnesz modell lenni, nem vagy celeb, csak szimplán egy jó nő akarsz lenni, így szerencsédre nem kell heti 5-6 alkalommal másfél-két órákat az edzőteremben tölteni.


“Ha 3 gyereket nevelsz, háztartást vezetsz, főzöl, mosol, iskolába mész, leckét írsz, és felcsúszik 3-4 kiló akkor nem tudod lenyelni a dumát, hogy fogadd el magad.”


Nem kell elfogadnod magad, de tegyél azért, hogy holnap jobb legyél, a mai önmagadnál! Kérlek!


Egyébként pedig a kaján rengeteg múlik! Ehhez nem kell plusz sok idő! Csak főznöd kell, mint egy polip. Én mindig ezt mondom, hogy polip vagyok a konyhában, mert tényleg sokszor úgy érzem, hogy több kezem, mint amennyivel születtem. De nem, tényleg a két kezemmel csináltam.


És most jön a LÉNYEG! amiről ez a cikk tulajdonképpen szól!


michelle lewin


Gondolom egyesek szimplán olyanok szeretnének lenni, mint M.L. az első képen. Ugye?


motivacio


Mondjuk abból a formából, ami itt én vagyok az első képen, abból kéne alakulni, és elég lenne a középső kép szintjén. Igaz? Első fotó dátum: 2011, második fotó +9 hónap, harmadik fotó 2015.


“Látod, hogy mások milyen jól néznek ki, követsz másokat és rendesen fáj, hogy neked nem ilyen az életed. Szomorú vagy, hogy te nem tudsz edzeni, hanem a munkahelyeden kell ülni és dolgozni, de te követed és nézed mit csinál. Az ember a saját boldogtalanságának ágyaz meg azzal, hogy százakat követ a Facebookon, és azzal sanyargatja magát, hogy mindenkinek jó, csak neki rossz. Megpecsételed a sorsodat. Követsz másokat, majd azt mondod: ő jobban néz ki, milyen ruhában van, nekem hogy néz ki a hajam, nem szeret a férjem és milyen rossz nekem. Nem csinál ez az ember mást, mint álvalóságban élő embereket követ és tönkreteszi saját magát”


Ez szörnyű! Igen, az! Tényleg vannak ilyenek! De ne juss el idáig! Ne kövesd, ha nem akarod! Ha lelkileg rossz hatással van rád, akkor lépj le az oldalról! Olyat kövess, aki azt mutatja, amivel te is azonosulni tudsz. Azzal a helyzettel, amiben ő van, ahogy ő csinálja! Kérj olyantól segítséget, aki végig járta az  az utat, amit neked is végig kell járnod.  Önmagad legyél! Ne fogadd el, ha nem tetszik, de nem a sajnálat a megoldás! Nem jó, ha csak panaszkodsz, depresszióhoz vezet és úgy megint jön a csokievés! Határozd el, és fokozatosan változz meg!


“Ha magadat nem szereted – senkit sem szerethetsz. Ha magaddal nem vagy harmóniában, másokkal  sem lehetsz, mert kívül csak az jöhet létre, amit belül már megteremtettél. Lehangolt  hegedűdet egy egész zenekar, de még  a karmester sem képes helyetted fölhangolni – és összezavarod az egész muzsikát.˝ (Müller Péter)


 


Ne felejtsd el, hogy türelem, kitartás, önfegyelem, akarat, lemondás (és egy jó társ)! Ezek a kulcsszavak a sikerhez!


 


Kapcsolódó cikkeim a témához:


Önmegvalósítás, én így kezdtem.


Fokozatosan változtass


Így főzök két felé gyorsan


Az én titkom, mert kíváncsiak voltatok rá.


Nekem könnyű.


Cikk Sarka Katáról, amikor almát evett és vizet ivott!


Megj.: igen, háromműszakban dolgozva, egyedülállóként, három gyerekkel valóban nehéz, de nem lehetetlen!


 


 


 


 



Balázs kiosztotta a celebnőket - szerintem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...