2016. március 29., kedd

Töltött sajtos korong

Estére akartam valami finomat, valami sósat, és hirtelen felindulásból készítettem el ez a sajttal töltött korongot.


Hozzávalók:


1 tojás


30gr NoCarb rost sütőmix


1 ek. Soft Cheese sajtkrém (New lifestyle)


1 szelet light trapista sajt


0,2dl víz


só, pirospaprika, oreganó


A szelet sajt kivételével villával és kézzel összenyomkodjuk a tésztát, két felé vesszük és mindkettőt fólia között kilapítjuk. Én simán egy Folpackot tettem alá és fölé, rátenyereltem a magam 65 kilójával és szépen kilapult. Rátettem a sajtot, ami kilógott, azt kézzel lecsipkedtem. Jöhet a másik fele tészta, hasonló technikával, nem cifráztam. A letépkedett sajtot pedig a tetejére dobáltam.


200 fokos sütőben 15-20 perc alatt készre sütöttem.


Az egész adag tápanyag tartalma:


kcal: 139    fehérje: 13  szénhidrát: 1.6    zsír: 8.6


 



Töltött sajtos korong

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...